به عنوان موجودات متمایل به اجتماعی ، بشر پذیرای فناوری هایی است که ما را با دیگران متصل می کند. هر ساله تعداد بیشتری از افراد ثبت نام می کنند و از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. در حالیکه در سال 2010 حتی یک میلیارد نفر از رسانه های اجتماعی استفاده نکرده بودند ، طی 5 سال گذشته این تعداد بیش از 2 میلیارد نفر بود.

در سال 2019 ، حدود 2.77 میلیارد نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. و با ارزانتر شدن دسترسی به اینترنت و اتصال به اینترنت ، باید انتظار داشته باشیم که این تعداد حتی بیشتر شود. تا سال 2021 ، بیش از 3 میلیارد نفر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

معنای این برای بازاریابان این است که پتانسیل بسیار زیادی برای دستیابی به مخاطبان گسترده و درگیر در رسانه های اجتماعی وجود دارد. و این فقط به سایت های محبوب رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام محدود نمی شود.

در این پست ، 50+ سایت رسانه های اجتماعی را کشف خواهید کرد که می توانید از آنها استفاده کنید تا مارک خود را به بازار عرضه کنید و با مخاطبان هدف خود درگیر شوید. برخی از این سیستم عاملها حتی می توانند به شما در ایجاد ارتباطات ارزشمند در مناطق مورد علاقه خود کمک کنند.


50+ سایتهای رسانه اجتماعی که باید در سال 2019 بدانید:

  • شماره 1: فیس بوک
  • شماره 2: اینستاگرام
  • شماره 3: توییتر
  • شماره 4: تامبلر
  • شماره 5: لینکدین
  • شماره 6: WhatsApp
  • شماره 7: اسنپ چت
  • شماره 8: پینترست
  • شماره 9: Reddit
  • شماره 10: YouTube
  • شماره 11: مخلوط کنید
  • # 12: برچسب خورده
  • شماره 13: Nextdoor
  • شماره 14: Deviantart
  • شماره 15: شبکه
  • شماره 16: ملاقات
  • شماره 17: ReverbNation
  • شماره : Flixster
  • شماره 19: مطالب خوب
  • شماره 20: چرخش
  • شماره 21: مراقبت مراقبت
  • شماره 22: وات پد
  • شماره 23: Viadeo
  • شماره 24: Crunchyroll
  • شماره 25: Skyrock
  • شماره 26: VK
  • شماره 27: MyHerading
  • شماره 28: LiveJournal
  • شماره 29: همکلاسی ها
  • شماره 30: SoundCloud
  • شماره 31: حباب
  • # 32: فلیکر
  • شماره 33: ما آن را دوست داریم
  • شماره 34: آنفلوانزا
  • شماره 35: FilmAffinity
  • شماره 36: دفتر خاطرات باز
  • # 37: یلپ
  • شماره 38: کالج هومور
  • شماره 39: گایا آنلاین
  • شماره 40: MocoSpace
  • شماره 41: CouchSurfing
  • # 42: خنده دار یا بمیر
  • # 43: italki
  • # 44: eToro
  • شماره 45: XING
  • شماره 45: MeetMe
  • # 46: راوی
  • # 47: Care2
  • شماره 48: YY
  • # 49: ورو
  • # 50: متوسط
  • # 51: GIPHY
  • # 52: قبیله
  • # 53: اینفوجاب

    ادامه مطلب و توضیحات کامل :

شماره 1: فیس بوک

در حال حاضر فیس بوک بزرگترین سایت رسانه های اجتماعی در جهان است. با داشتن 2.32 میلیارد کاربر فعال ماهانه در Q4 سال 20 ، به جرات می توان گفت تقریباً هر کاربر رسانه اجتماعی در فیس بوک قرار دارد. بنابراین این یک بستر عالی برای مارک ها است تا محصولات خود را در معرض مخاطبان عظیم قرار دهند.

کاربران می توانند پست های متنی ، پیوندها ، تصاویر و فیلم ها را با دوستان فیسبوک خود به اشتراک بگذارند. آنها می توانند افراد و صفحات معروف را دنبال کنند و نسبت به پست های افراد روی این سکو واکنش نشان دهند. برندها همچنین می توانند محصولات خود را با استفاده از تبلیغات پولی در فیس بوک تبلیغ کنند.


شماره 2: اینستاگرام

اینستاگرام یکی از سریعترین سیستم عامل شبکه های اجتماعی است. در حالی که این برنامه عمدتا مبتنی بر برنامه است ، کاربران همچنین می توانند از طریق نسخه وب سایت به خوراک خود دسترسی پیدا کنند. در ژوئن سال 20 ، سرانجام به 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید.

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است که در آن کاربران فیلم ها و تصاویر و همچنین Stories و پخش زنده را به اشتراک می گذارند. در بین نسل های جوان بسیار محبوب است. طبق آمار Statista ، 32٪ از کاربران بین تا 24 سال سن دارند و 33٪ در سنین 25 تا 34 سال سن دارند.

منبع تصویر: Statista


شماره 3: توییتر

توییتر سکویی است که به کاربران امکان می دهد در بالای مباحث پرطرفدار بمانند و در مکالمات مربوطه شرکت کنند. در سال 20 ، این پلتفرم 326 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت . این در حالیست که به اندازه سایر سایتهای برتر رسانه های اجتماعی کاربران زیادی ندارد ، اما یک پایگاه کاربر بسیار درگیر دارد. کاربران توییتر به طور متوسط ​​روزانه حداقل 500 میلیون توییت ارسال می کنند.


شماره 4: تامبلر

Tumblr یکی دیگر از سایتهای پیشرو در رسانه های اجتماعی است. کاربران می توانند به جوامع بپیوندند و در گفتگوهای فرهنگی شرکت کنند تا ایده های خود را گسترش دهند. این یکی از سایت های برتر رسانه های اجتماعی برای خودنمایی است و در بین نوجوانان و فاند ها بسیار محبوب است.

از ژانویه سال 2019 ، در مجموع 456.1 میلیون وبلاگ Tumblr وجود داشته است که از طریق آن 168.4 میلیارد پست ارسال شده است. حدود 32 درصد از ترافیک به این سکو از ایالات متحده آمده است. در انگلیس ، سهم بازار Tumblr در میان سیستم عامل های شبکه های اجتماعی تقریبا 1.94٪ در فوریه 2019 بود.

منبع تصویر: Statista


شماره 5: لینکدین

LinkedIn یک سایت رسانه اجتماعی برای متخصصان است و در بین مخاطبان B2B بسیار محبوب است. این پلت فرم با گذشت سالها به سرعت رشد کرده و در حال حاضر 610 میلیون عضو دارد . اعضا می توانند ارتباطات حرفه ای خود را بر روی سکو گسترش دهند ، اوراق بهادار خود را به نمایش بگذارند ، جستجو کنند و برای شغل درخواست کنند.

LinkedIn همچنین یک بستر عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص حرفه ای شماست ، زیرا به اعضا امکان می دهد پست های وبلاگ مستقر در این سکو را منتشر کنند.


شماره 6: WhatsApp

WhatsApp یک برنامه پیام رسانی است که به کاربران اجازه می دهد پیام های متنی ، تصاویر ، یادداشت های صوتی ، فایل های صوتی ، اسناد و فیلم ها را به اشتراک بگذارند. این پلتفرم در طول سال ها به صورت تصاعدی رشد کرده است و در اوایل سال 20 حدود 1.5 میلیارد کاربر ماهانه داشت. در کنار رشد کاربر سایت خود ، این پلتفرم همچنین بسیاری از ویژگی های جدید را معرفی کرده است تا تعامل بین کاربران آسان تر شود.

در حالی که کاربران فقط می توانستند قبلاً تماسهای یک به یک برقرار کنند ، اما اکنون ویژگی تماس تلفنی دارد. آنها همچنین یک ویژگی WhatsApp Status را معرفی کردند که به کاربران امکان می داد وضعیت عکس ، فیلم و متن را که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ، به روز کنند. از Q2 سال 20 ، 450 میلیون کاربر روزانه واتس اپ خود را به روز می کردند .

منبع تصویر: Statista


شماره 7: اسنپ ​​چت

Snapchat یکی دیگر از بسترهای دیداری در رسانه های اجتماعی است که در بین نسل جوان محبوب است. کاربران می توانند اسنپ را به یکدیگر ارسال کنند و Statuses 24 ساعته را درست مانند واتس اپ و اینستاگرام به روز کنند. در Q4 سال 20 ، روزانه 6 میلیون کاربر فعال داشت که روی سیستم عامل بسیار فعال هستند.

از ژوئن سال 20 ، کاربران Snapchat بیش از 2 میلیون ضربه محکم و ناگهانی در هر دقیقه ارسال می کردند . و فیلم های موجود بر روی این پلت فرم روزانه بیش از 10 میلیارد بازدید مشاهده می کنند .


شماره 8: پینترست

پینترست یک سایت مجازی در زمینه رسانه های اجتماعی است و به همین دلیل بسیار بصری است. کاربران می توانند تابلوهای مضمونی ایجاد کرده و تصاویر و محصولات را به صفحه اضافه کنند. مارک ها حتی می توانند پین های قابل خرید را ایجاد کنند که از طریق آن کاربران می توانند مستقیماً خرید انجام دهند.

از سال 20 ، ماهانه 250 میلیون کاربر فعال در این سیستم عامل حضور داشتند . این کاربران بیش از 175 میلیارد پین در بیش از 3 میلیارد صفحه ایجاد کرده اند.


شماره 9: Reddit

Reddit یک سایت رسانه اجتماعی است که در آن کاربران به بخشی از Subreddits تبدیل می شوند و با سایر کاربران در موضوعات مرتبط درگیر می شوند. همچنین از آنجا که کاربران آخرین اخبار منابع مختلف در سایت را به اشتراک می گذارند ، تا حدودی یک سایت جمع کننده خبر است. کاربران دیگر سپس با این خبر تعامل می کنند ، آنرا تأیید می کنند یا از آن استفاده می کنند و درباره آن اظهار نظر می کنند.

دارای جامعه عظیمی از بیش از 1.64 میلیارد کاربر است . بیشترین محبوبیت را در بین کاربران اینترنتی آمریکایی دارد و 38.35 درصد از این میزان رفت و آمد از ایالات متحده است. دومین منبع بزرگ ترافیک انگلستان است که در 7.26 درصد از ترافیک آن سهیم است. 99.98٪ از ترافیک آن بصورت ارگانیک است و محبوبیت سایت را اثبات می کند.

منبع تصویر: SameWeb


شماره 10: YouTube

YouTube بزرگترین سایت رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری ویدیو در جهان است. این امکان را به کاربران می دهد که فیلم ها را روی سیستم عامل بارگذاری کنند ، فیلم های سایر کاربران را مشاهده کنند و با آنها تعامل برقرار کنند. از سال 20 ، این شرکت 1.9 میلیارد کاربر فعال ماهانه داشت - تقریباً به اندازه Facebook. کاربران YouTube به طور متوسط ​​40 دقیقه در حال تماشای فیلم بر روی سیستم عامل هستند.


شماره 11: مخلوط کنید

پیش از این StumbleUpon ، Mix یک سایت رسانه های اجتماعی جمع کننده خبر است که به کاربران اجازه می دهد محتوای مورد علاقه خود را از سراسر وب جستجو کنند و آن را به "مجموعه ها" اضافه کنند. این شامل مقالات ، تصاویر ، موسیقی و فیلم ها است. آنها همچنین می توانند مطالب سرپرستی شده توسط دوستان خود را مشاهده کرده و در مجموعه خود مشترک شوند.


# 12: برچسب خورده

این سایت رسانه های اجتماعی در سال 2011 پلت فرم رسانه های اجتماعی بارگیری محبوب بارسلونا را در سال 2011 به دست آورد. این برنامه عمدتاً در مورد دوستی و دوستیابی متمرکز است. کاربران می توانند از طریق علایق مشترک ، بازی ها ، مرور پروفایل ها و موارد دیگر با دیگران ارتباط برقرار کنند.


شماره 13: Nextdoor

Nextdoor یک شبکه اجتماعی خصوصی برای محلات اختصاصی است. می توانید آدرس خیابان خود را وارد کنید و جامعه ای از مردم ساکن منطقه خود را پیدا کنید. در حالی که قبلاً فقط برای محله های ایالات متحده بود ، اما اکنون به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. اکنون می توانید از انگلیس ، آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، استرالیا ، سوئد و دانمارک استفاده کنید.

منبع تصویر: Nextdoor


شماره 14: Deviantart

Deviantart خود را بزرگترین جامعه رسانه های اجتماعی جهان برای هنرمندان و علاقه مندان به هنر می نامد. کاربران می توانند عکس هایی از آثار هنری خود را به اشتراک بگذارند ، کارهای سایر هنرمندان را کشف کنند و با سایر اعضای جامعه در تعامل باشند. طبق این پلتفرم ، در حال حاضر بیش از 44 میلیون کاربر ثبت شده و 45+ میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه دارد.     


شماره 15: شبکه

Quora یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است که افراد می توانند در مورد صدها موضوع و دسته بندی به سؤال و پاسخ دادن بپردازند. این شامل همه چیز از زبان و شغل گرفته تا اساطیر و بازاریابی است. از سال 20 ، این تعداد 300 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت و 300 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد را به صورت ماهیانه دریافت می کرد.

اگر سوالی دارید که نتایج اینترنت نمی تواند پاسخ دهد ، می توانید آن را در یک رده مربوط ارسال کنید. شما حتی می توانید درخواست های پاسخ را به کارشناسان موضوع ارسال کنید.


شماره 16: ملاقات

Meetup یک سایت رسانه های اجتماعی است که دقیقاً همان چیزی را که نام آن می گوید - انجام می دهد - این کمک می کند تا کاربران با گروه های محلی در ارتباط باشند تا با افراد جدید دیدار کنند. گروه ها می توانند برای جمع شدن افراد همفکر ، برنامه هایی را ترتیب دهند.

شما می توانید گروه ها را در طیف گسترده ای از دسته ها از جمله فضای بیرون و ماجراجویی ، فناوری ، عکاسی ، زبان و فرهنگ ، موسیقی و موارد دیگر پیدا کنید. بیشترین محبوبیت در ایالات متحده است که به 53.89٪ از ترافیک آن کمک می کند و پس از آن انگلیس ، که به 7.25٪ از ترافیک آن کمک می کند.

منبع تصویر: ملاقات


شماره 17: ReverbNation

ReverbNation یکی از معتبرترین سایت های رسانه های اجتماعی است که به نوازندگان اختصاص داده شده است. آنها می توانند موسیقی خود را از طریق بستر تبلیغ کنند و به مخاطبان بزرگتری برسند. آنها حتی می توانند با فروش آنها به طرفداران یا توزیع آنها در سیستم عامل های دیجیتال ، از آهنگ های خود درآمد کسب کنند. علاوه بر این اصول اولیه ، ReverbNation همچنین میزبان ابزارها و ویژگیهای زیادی برای کمک به نوازندگان برای ایجاد مشاغل خود است.


شماره : Flixster

Flixster یکی دیگر از سایت های رسانه ای اجتماعی طاقچه است که تمرکز آن بر فیلم است. این سایت آمریکایی مستقر است که علاقه مندان به فیلم می توانند با افراد همفکر ارتباط برقرار کنند و نظرات فیلم و تماشای تجربیات خود را با آنها به اشتراک بگذارند. این سایت همچنین فیلم های جدید و آتی آنها را به روز می کند.


شماره 19: مطالب خوب

Goodreads یکی دیگر از سایت های شبکه های اجتماعی طاقچه است ، اما این یکی بر کتاب ها تمرکز دارد. دوستداران کتاب می توانند با کرم های همکار ارتباط برقرار کرده و نظرات کتاب خود را به اشتراک بگذارند. این سایت همچنین توصیه های کتاب را بر اساس تاریخ مطالعه آنها ارائه می دهد. کاربران می توانند به کلوپ های مجازی خواندن بپیوندند و با افراد همفکر ارتباط برقرار کنند.

منبع تصویر: Goodreads


شماره 20: چرخش

Twitch یک سکوی پخش مستقیم است که بیشتر توسط گیمرها برای پخش بازی یا تماشای سایر گیمرها مورد استفاده قرار می گیرد . کاربران می توانند با پخش مستقیم سایر گیمرها ارتباط برقرار کرده و درباره آنها اظهار نظر کنند. این برنامه حدود 2.2 میلیون پخش کننده ماهانه و 140 میلیون بیننده منحصر به فرد ماهانه دارد.


شماره 21: مراقبت مراقبت

CaringBridge تنها سایتهای رسانه های اجتماعی در نوع خود است. این یک ژورنال بهداشت شخصی است که افراد را در طول یک سفر بهداشتی با عزیزان خود پیوند می دهد و به آنها امکان پشتیبانی می دهد. این یک بستر عالی برای افرادی است که دچار بیماری های جدی و مبارزات بهداشتی می شوند زیرا به آنها کمک می کند تا با افرادی که به آنها اهمیت می دهند در ارتباط باشند.


شماره 22: وات پد

Wattpad یک جامعه رسانه ای خوانندگان و نویسندگان است. این پلتفرم یک تن از داستانهای ایجاد شده توسط کاربر را در ژانرهای مختلف از جمله داستان ، شعر ، طنز و حتی فنآوری می بیند. در حال حاضر حدود 70 میلیون خواننده در سراسر جهان دارد.

منبع تصویر: Wattpad


شماره 23: Viadeo

Viadeo یکی دیگر از سایت های حرفه ای در شبکه های اجتماعی است که صاحبان مشاغل و کارآفرینان را به یکدیگر متصل می کند. در اروپا بیشتر از ایالات متحده محبوب است و به زبان های مختلف از انگلیسی و فرانسوی گرفته تا آلمانی و پرتغالی موجود است.


شماره 24: Crunchyroll

Crunchyroll بستری است برای علاقه مندان به انیمه برای پخش آخرین نمایش های انیمه و خواندن مانگاهای محبوب. همچنین یک سایت رسانه ای اجتماعی است که در آن کاربران می توانند با یکدیگر تعامل داشته و از طریق تالار گفتگو درمورد مباحث مربوط به انیمه شرکت کنند.


شماره 25: Skyrock

Skyrock یک سایت شبکه اجتماعی اجتماعی مستقر در فرانسه است که در آن کاربران می توانند پروفایل و وبلاگ ایجاد کنند و با اعضای دیگر ارتباط برقرار کنند. موسیقی ، ورزش و وبلاگ های فیلم محبوب ترین در این سیستم عامل هستند.

منبع تصویر: Skyrock


شماره 26: VK

VK یک سایت رسانه های اجتماعی روسیه است. اگرچه این زبان به زبانهای دیگر نیز موجود است ، اما بیشتر در بین بلندگوهای روسی محبوب است. کاربران می توانند گروه ها و صفحات عمومی ایجاد کنند ، رویدادها را ترتیب داده و به کاربران دیگر پیام دهند. آنها همچنین می توانند تصاویر ، فیلم و صدا را به اشتراک بگذارند یا حتی بازی هایی مبتنی بر مرورگر را انجام دهند.


شماره 27: MyHerading

MyHerading یک سایت رسانه اجتماعی مبتنی بر تبارشناسی است. کاربران می توانند درخت خانوادگی ایجاد کنند ، عکس های خانوادگی را بارگذاری و مشاهده کنند و تاریخچه خانوادگی خود را به روز کنند. مردم حتی از این بستر برای پیدا کردن اجداد خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها استفاده کرده اند. MyHeritage آزمایش DNA را نیز ارائه کرده است تا کاربران بتوانند با دقت بیشتری به تاریخچه خانواده خود پی ببرند و روابط خون آنها را کشف کنند.


شماره 28: LiveJournal

این یک سایت رسانه ای اجتماعی مبتنی بر وبلاگ است که در آن کاربران می توانند وبلاگ ها و ژورنال هایی را ایجاد کنند که سایر کاربران بخوانند. این پلتفرم همچنین وبلاگ ها و انجمن های برتر را مرتب می کند تا کاربران بتوانند به راحتی به محبوب ترین مطالب موجود روی سیستم عامل دسترسی پیدا کنند.

منبع تصویر: LiveJournal


شماره 29: همکلاسی ها

Classmates یک سایت رسانه اجتماعی است که شما را با همکلاسی های سابق و فارغ التحصیلان مدرسه خود مرتبط می کند. کاربران به راحتی می توانند مراسم دبیرستان خود را از طریق سیستم عامل برنامه ریزی کرده و به سالنامه دبیرستان خود دسترسی پیدا کنند.


شماره 30: SoundCloud

SoundCloud یک بستر رسانه اجتماعی به اشتراک گذاری موسیقی است که در آن کاربران می توانند آهنگ های اصلی خود را بارگذاری کنند یا به آهنگ های هنرمندان دیگر گوش دهند. آنها می توانند موسیقی را به لیست های پخش خود اضافه کنند و در مورد بخش هایی از آهنگ مورد نظر برای دیدن سایر کاربران نظر دهند.


شماره 31: حباب

Bubbly یک سایت رسانه صوتی مبتنی بر صدا است که در آن کاربران می توانند پست صوتی و برچسب ایجاد کرده و با تصاویر و فیلترهای مربوطه سفارشی سازی کنند. آنها همچنین می توانند با افراد مشهور و هنرمندان پیدا و ارتباط برقرار کنند تا به آنچه می گویند گوش دهند. کاربران همچنین می توانند پست های صوتی خود را با دیگر سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارند.


# 32: فلیکر

Flickr یک سایت رسانه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس است که مورد علاقه عکاسان و طراحان گرافیک قرار گرفته است. می توانید تصاویر اصلی و باکیفیت را روی سکو به اشتراک بگذارید یا تصاویر مربوطه را از سایر کاربران کشف کنید. همچنین می توانید به گروهها بپیوندید و با افراد جدید با علایق مشترک ارتباط برقرار کنید.

منبع تصویر: فلیکر


شماره 33: ما آن را دوست داریم

این یکی دیگر از سایت های رسانه ای اجتماعی مبتنی بر تصویر است که در آن کاربران می توانند تصاویر موردعلاقه خود را در مجموعه های خود کشف و ترغیب کنند. چندین کانال در این سکو وجود دارد از جمله هنر ، موسیقی ، مدرسه ، نقل قول ها و موارد دیگر. کاربران می توانند برای الهام بخشیدن به این تصاویر از این کانال ها استفاده کنند.


شماره 34: آنفلوانزا

Influenster یک پلتفرم بررسی و کشف محصول است که در آن کاربران می توانند بررسی صادقانه از سایر مصرف کنندگان را مشاهده کنند. آنها می توانند به بررسی محصولات در مقوله های مختلف اعم از زیبایی و آرایش تا فناوری و الکترونیک دسترسی پیدا کنند. آنها همچنین می توانند نظرات خود را درباره محصولاتی که استفاده کرده اند ارسال کنند.

این پلتفرم با جمع آوری داده ها از سیستم عامل های پیشرو رسانه های اجتماعی ، تأثیرات اجتماعی هر کاربر را اندازه گیری می کند. بر اساس این تحلیل ، کاربران حتی می توانند بخشی از مبارزات بازاریابی تأثیرگذار مربوط به علایق خود شوند.


شماره 35: FilmAffinity

FilmAffinity یکی دیگر از سایت های رسانه های اجتماعی برای علاقه مندان به فیلم ، بستر توصیه فیلم است. کاربران می توانند فیلم هایی را که مشاهده کرده اند رتبه بندی کرده و توصیه های فیلم را بر اساس ژانرهای مورد علاقه خود دریافت کنند.

منبع تصویر: FilmAffinity


شماره 36: دفتر خاطرات باز

خاطرات روزانه یکی از اولین سایتهای رسانه های اجتماعی است که در سال 1998 تاسیس شده است. کاربران می توانند خاطرات مجازی را برای ثبت زندگی روزمره و عمیق ترین افکار خود نگه دارند. انجمن Open Diary قادر خواهد بود به این نوشته ها دسترسی پیدا کند و با آنها تعامل برقرار کند. شما حتی می توانید پست های ناشناس ایجاد کنید تا افکار و تجربیاتی را به اشتراک بگذارید که نمی توانید با دیگران صحبت کنید.


# 37: یلپ

Yelp یک وب سایت نقد و بررسی است که در آن کاربران می توانند نظرات خود را درباره مؤسسات محلی به اشتراک بگذارند. این یک راه عالی برای پیدا کردن مکانهای توصیه شده و رویدادهای منطقه شما است.


شماره 38: کالج هومور

همانطور که از نام این کتاب پیداست ، CollegeHumor یک وب سایت مبتنی بر طنز است که روزانه مقالات و فیلم های طنز تازه ای را ارائه می دهد. علاوه بر محتوا از تیم داخلی خود ، کاربران همچنین می توانند به پرستارها ، مقاله ها ، تصاویر و فیلم های ارسال شده توسط سایر کاربران دسترسی پیدا کنند.


شماره 39: گایا آنلاین

Gaia Online یک سایت انیمه با موضوع اجتماعی است که در آن کاربران می توانند در روند گفتگوها از طریق انجمن ها شرکت کنند. آنها همچنین می توانند برای دیدار با افراد جدید با علایق مشترک و بازی های مبتنی بر مرورگر ، روی این پلتفرم اکتشاف کنند.

منبع تصویر: گایا آنلاین


شماره 40: MocoSpace

این یک اجتماع اجتماعی موبایل است که در آن کاربران می توانند از طریق اتاقهای گفتگوی عمومی و چتهای گروهی با اعضای دیگر ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین می توانند با سایر کاربران در گپ های خصوصی شرکت کنند. آنها می توانند بازی های موبایل انجام دهند ، کارتهای الکترونیکی ارسال کنند و موارد دیگر.


شماره 41: CouchSurfing

این سایت رسانه های اجتماعی مسافران را با افرادی از سراسر دنیا ارتباط می دهد. آنها می توانند محلی را در مقصدی که بازدید می کنند کشف کنند ، درخواست کنند تا در کنار آنها بماند و سایر مسافران را ملاقات کند.


# 42: خنده دار یا بمیر

Funny or Die یک وب سایت اجتماعی مبتنی بر طنز است که عمدتاً روی محتوای ویدیو تمرکز دارد. کاربران می توانند جدیدترین فیلم های مد روز را مشاهده کرده و فیلم های طنز خود را بارگذاری کنند. علاوه بر فیلم ها ، وب سایت برخی از مقالات و لیست های طنز را نیز برای سرگرمی جامعه منتشر می کند.


# 43: italki

italki با اتصال کاربران با معلمان زبان مادری از طریق گپ تصویری ، یادگیری زبان را آسانتر می کند. این به زبان آموزان کمک می کند تا جلسات تدریس تعاملی و یک به یک را داشته باشند تا بتوانند به راحتی زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند. آنها می توانند از هزاران معلم به هر زبانی انتخاب کنند.


# 44: eToro

eToro یک بستر معاملاتی اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد تاجران پیشرو در جامعه را دنبال کرده و با سایر معامله گران ارتباط برقرار کنند. همچنین کاربران می توانند با داشتن کپی سایر استراتژی های تجاری و اوراق بهادار ، معامله گران دیگری کسب کنند.

منبع تصویر: eToro


شماره 45: XING

این یک سایت حرفه ای در رسانه های اجتماعی است که به مردم کمک می کند تا شبکه های حرفه ای خود را گسترش دهند. کاربران می توانند جستجوی شغلی را انجام دهند ، آخرین اخبار صنعت را بدست آورند و رویدادهای حرفه ای مانند همایش ها ، سمینارها و نمایشگاه های تجاری را کشف کنند. این اکثراً یک وب سایت متمرکز در اروپا است.


شماره 45: MeetMe

پیش از این به عنوان myYearbook شناخته می شد ، این سایت رسانه های اجتماعی به کاربران کمک می کند تا افراد جدیدی را برای ارتباط با آنها کشف کنند. می توانید افراد جدیدی را در منطقه خود پیدا کنید تا با افراد و افرادی که علایق شما را به اشتراک می گذارند ارتباط برقرار کنید.


# 46: راوی

یک سایت رسانه اجتماعی برای همه و برای هر علاقه جالبی وجود دارد. راولری یک شبکه اجتماعی اختصاصی برای افرادی است که به بافتنی و قلاب بافی علاقه دارند. آنها می توانند با افرادی ارتباط برقرار کن

چگونه می توان بهترین عنوان های ویدیو را برای YouTube را نوشت ؟

50 سایت سوشیال مدیا برتر سال 2019

لیست فروشگاه های کیف و کفش

های ,، ,شماره ,کاربران ,توانند ,اجتماعی ,می توانند ,است که ,های اجتماعی ,رسانه های ,کاربران می ,سایت رسانه اجتماعی ,تصویر statista شماره ,منبع تصویر statista ,برای علاقه مندان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

imanjamali آموزش تولید محتوا با موبایل مجله آی تی و فناوری کتابخانه عمومی مجمر زواره ای دفتر مهندسی نقشه کشی طراحی ساختمان اصفهان شیعه به دنیا آمده ایم که موثر در تحقق ظهور مولا باشیم egtemaii74 وبلاگ شخصی محمد سعید بلوچی کانال و گروه تلگرام فروش مبلمان بافی